Fest i Domus Medica

 

Fest i Domus Medica

Kuvertprisen ved private arrangementer starter fra 1.250,00 kr. inkl. moms og inkluderer:

- Planlægningsmøde og projektafvikling af det ønskede arrangement
- Klargøring, afvikling og oprydning
- Velkomstdrink i form af mousserende vin
- 3-retters menu - serveret
- Isvand, brød og smør
- Øl, økologisk saft og softdrinks ad libitum fra ankomst til slut
- Vin ad libitum fra ankomst til slut
- Kaffe og te
- Små chokolader til kaffen
- Slutrengøring

Tilføjelser til kuvertprisen

Derudover kan du supplere med følgende:

- Appetizers til velkomstdrinken fra kr. 75.- pr. kuvert.
- 2. servering af hovedret for kr. 65.- pr. kuvert.
- Bestilling af ekstra ret fra kr. 125.- pr. kuvert.
- Natmad til sidst på aftenen fra kr 85.- pr. kuvert.
- Barsnacks til de våde varer fra 75.- pr. kuvert.
- Drinks, cocktailbar eller fadølsanlæg kan tilkøbes fra 125,00.- pr. pers.
- Blomsterdekorationer fra kr. 45,- pr. kuvert 

Barnedåb, konfirmation, receptionen mm.

Du kan også afholde barnedåb, konfirmation og forskellige former for receptioner i Domus Medica.
Kontakt os for forslag.

Lokaleleje

Lokaleleje af selskabslokalerne i Domus Medica er som følger:
kr. 2.000 for arrangementer op til 5 timers varighed. Gæsteankomst fra kl. 17:00 tidligst
kr. 4.000 for arrangementer over 5 timers varighed. Gæsteankomst fra kl. 17:00 tidligst
Ønskes tidligere ankomst end kl. 17:00 – afregnes der kr. 1.000 for hver time, indtil kl. 17:00

Opdækning

Der dækkes op med hvide duge, hvide servietter og hvide stearinlys.

Opdækning foregår ved runde borde. Der kan maksimum være 10 runde borde i salen med 9 personer om hvert bord.

Kontakt os

Du er velkommen til at kontakte os for en uforpligtende forespørgsel. Vi går langt for at imødekomme dine specifikke ønsker til afviklingen af dit arrangement. Og vi er åbne for dialog om skræddersyede arrangementer.
E-mail: moedeservice@dadl.dk

 

Lægeforeningens møde- og selskabslokaler i Domus Medica, Kristianiagade 12, 2100 København Ø